Re: (po ostatnim upgrade) X11-driver-nvidia-1.0.7167-1 + konqueror-3.3.2-1 = zwis X-ów

Pon, 28 Mar 2005, 02:39:03 CEST

Dariusz Laskowski napisał(a):

>U mnie na i686 działa:
>
>$ lspci | grep NV
>01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV17 [GeForce4 MX 440] (rev a3)
>
>$ rpm -qa \*nvidia\*
>X11-driver-nvidia-1.0.7167-1
>X11-driver-nvidia-progs-1.0.7167-1
>kernel-video-nvidia-1.0.7167-1 w 2.6.11.5_4
>X11-driver-nvidia-devel-1.0.7167-1
>
>I działały od zawsze wszystkie wersje nVidiii, ale... ja nie używam KDE.
>Pewnie to głupio zabrzmi, ale mam wrażenie, że na problemy z nVidią
>narzekają głównie użytkownicy KDE. Może to tutaj jest coś nie tak?

Głupio, nie głupio - u mnie np. na 6111 wieszał xawtv (xv + overlay) -
niezależnie od środowiska. W Gnomie też potrafiło się krzaczyć -
przesiadłem się na tvtime i powyłączałem opcje oszczędzanie energii w
xorg.conf - zarówno PM jak i blank - co się dało. Od jakichś 5 miesięcy
już nie narzekam i nawet uaktualniam stery (wcześniej tylko 4469 dobrze
działały).
P.S. Żona używa KDE i jakby częściej się skarżyła, ale ona potrafi
odpalić 5 ciężkich aplikacji jednocześnie ;) i we wszystkich ostro rzeźbić.
--
WK