reiserfs i pliki >2GB

qweqwe qweqwe kwashop w yahoo.com
Pon, 28 Mar 2005, 09:17:00 CEST

Witam. Mam problem z plikami powyzej 2GB zarowno na
serwerze jak i na stacji roboczej. Na obu jest PLD AC
na jajku 2.6.8-4, wszystkie partycje sa na reiserfs.

Na stacji roboczej
1) proba nagrania ISO 4.3GB w k3b konczy sie tym ze
nagrywanie przeskakuje z 65% na 100% i pisze succes.
Oczywiscie program pisze ze nagral tylko 2050 z 4290

2) proba nagrania takiego pliku na plytke za pomoca
growisofs -Z /dev/hdd -R -J -pad -v
/DANE/Gry/WinSHIT/Brother/

wywala

68.30% done, estimate finish Mon Mar 28 08:50:47 2005
68.63% done, estimate finish Mon Mar 28 08:50:47 2005
mkisofs: Input/output error. cannot read from
'/DANE/Gry/WinSHIT/Brother
builtin_dd: 1048608*2KB out @ average 3.9x1385KBps
/dev/hdd: flushing cache
/dev/hdd: stopping de-icing
/dev/hdd: writing lead-out
/dev/hdd: reloading tray

3) nie moge przegrac takiego pliku na zadna inna
partycje, min reiserfs<=>reiserfs

obraz ISO napewno jest dobry bo jak spakowalem go na
mniejszcze paczuszki i pchnalem pod winshita to bez
problemu po rozpakowaniu mi sie wypalilo

Na serwerze jest to samo. Nie moge sciagac ani wrzucac
przez FTP zadnych plikow powyzej 2GB bo wszystko
konczy sie niepowodzeniem. Czytalem jakies wypociny na
googleach ale nieznalazlem nic konkretnego. Czy ktos
mi moze powiedziec jak sie za to zabrac???

--
Best regreads Mlody