squid i msgget failed

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Śro, 25 Maj 2005, 14:47:01 CEST

Rafał Błażejowski napisał(a):
[...]

>Pomogło i wielkie dzięki za pomoc.
>Mam tylko jeden cache_dir, w msgmni była liczba 16,
>Squid ruszył dopiero przy 20
>Na wszelki wypadek wrzuciłem 32 aczkolwiek będę musiał dojść czy ma to
>sens...

Pewnie ma.
Ale swoją drogą to ciekawe - ja bardzo częto korzystam z IPC (stara
amigowska szkoła programowania) i nigdy się z takim szwindlem ze strony
systemu nie spotkałem... na wszelki wypadek trzeba będzie ustawić jakie
128 - nie zaszkodzi a programy się sypać nie będą :)

>Nie wiem czy Opterony są potrzebne do squida, ja operowałem na 2xXeon2.4, wywaliłem jeden i zużycie procka przez squida jest na poziomie poniżej 1%(130 użyszkodników).

w tej chwili (P4 2.4GHz) mam load 2.5 - ale tam oprócz squida (450
userów) parę rzeczy jeszcze hula. Jako że ostatni nasz nabytek (Opteron
właśnie) bardzo ślicznie się spisuje jako serwer, a z instalacją amd64
specjalnych problemów nie ma... nic dziwnego że taki był wybór.

> Mimo to życzę miłej zabawy.

A dziękuję, dziękuję.

ethanak