Brak usb

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 23 Lis 2005, 09:27:21 CET

Dnia środa, 23 listopada 2005 01:24, Grzegorz napisał:
[...]
> Ale najlepsze jest to, że tak działa oki... :|
> A jak uruchomię go z rc-inetd to nie...
> No i o co mu chodzi? Jak go ewentualnie uruchomić w trybie debagowania z
> rc-inetd? Bo jak dopisałem parametr i wziąłem to w uszy to się nie
> uruchamia tylko skrypt wywala jakieś błędy..

Może spróbuj w pliku /etc/sysconfig/rc-inetd/saned ustawić DAEMONARGS=s255 a
potem zrestartować inetd i wtedy spróbuj skanować. Komunikaty będziesz miał
w syslogu. Nie mam pojęcia czy to zadziała, bo według dokumentacji tryb
debug różni się od trybu demona (man saned). Ale spróbować można. Poza tym
upewnij się, że w powyższym pliku masz USER=saned i GROUP=saned (tak jest
chyba domyślnie, ale warto sprawdzić).