kontrola monitora z poziomu systemu

Dariusz Włodarczyk milley w gostyn.pl
Śro, 5 Paź 2005, 01:23:56 CEST

Witam,

Czy ktoś z Was używa może ddccontrol (http://ddccontrol.sf.net) z kartą
ATI Radeon 9500, i udev ?

Jakoś nie może mi wykryć monitora (Samsung 173P+). Moduł radeonfb
załadowany, i2c-dev też a nie ma urządzeń i2c-*. Dodam że używam udev ;)

udev-0.70-3
hotplug-2004_09_23-3
kernel-grsecurity-2.6.11.10-6
ddccontrol zarówno 0.2 jak i z cvs

Ten z cvs działa mi przy użyciu Direct Memory Access ale niestety tylko
z roota. Z innych kont pyszczy, że nie może otworzyć /dev/mem
(probowalem ustawiac uprawnienia na 666 ale nic to nie zmienilo)

Jesli komus udalo sie z tym podzialac z konta usera przy użyciu
jakiejkolwiek z metod to prosze o male info jak to osiagnac :)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] BOK Klient: Proszę pana, mi chodzi o ten aparat motorola za 49 złotych netto, czy to jest cena brutto?