[RescueCD] 2005-10-23 x86 & x86_64

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 24 Paź 2005, 12:35:39 CEST

Dnia 24-10-2005, pon o godzinie 11:52 +0200, Arkadiusz Patyk napisał(a):

> Kernel zawsze staram sie miec najświeższy - aby obsługiwane było jak
> najwięcej sprzętu - oczywiście może to być zdradliwe - ale potestować
> trzeba ;)

Ja wiem, ze trzeba wybrac pomiedzy obslugiwanym sprzetem a stabilnoscia.
Ja bym wolal mic stabilen rescue "kompatybilne" z systemem ktory mam
zainstalowany.
To tak ja bylo z tym rpemem ktory nie byl kompatybilny z tym co sie
instalowal.
Ja wiem. traktuje rescue jak instalator, ale mimo wszystko wiele osob
tak robi.

Co mi z tego ze rescue mi sie odpali i zainstalue system ktory mi sie
nie odpali bo mi sie kernel starszy zainstalowal.

Ja sie zgodze ze wersje beta ze swirzynkami moga sie pojawiac itd.

Ale wezmy to nowe beta. Ja czesto uzywam rescue jako podystem routera.
Jak mi padnie jakis router czy cos stawiam maszyne szybko na rescue
konfigururje routing + jakas maskarade czy co tam mi potrzeba i wszystko
gra.

Kiedys mi sie zdarzylo postawic na rescue serwer plikow na sambie.
Dosinstalowalem sobie wszystko skonfigurowalem i zabralem serwer do
domu, tam przygotowalem wszystko a firma chodzila przez pare dni i nawet
nie wiedzieli ze maja system na ramdysku. Cale szczxscie ze pradu nie
wylaczyli :)

Krótko podsumowujac.

1. Swietna robota.
2. Czy stabilna wersja mogla by byc z tego co aktualnie lezy na AC ?
3. Czy wersja devel mogla by byc z nowosci ?

TiweK