PC + sieciówka WiFi na USB = WiFi AccessPoint ??

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 27 Paź 2005, 10:53:09 CEST

Dnia czwartek, 27 października 2005 10:21, Artur Flinta napisał:
[...]
> Nie czytałem znalezionego na googlach pierwszego z brzegu linka, ale
> może to to:
> http://oob.freeshell.org/nzwireless/LWAP-HOWTO.html

To znalazłem. Jeszcze dogłębnie nie przestudiowałem, ale na początku
wyczytałem, że to jest do konkretnych sieciówek (Intersil Prism2), a
jeszcze konkretniej, do określonego sterownika (HOSTAP). Czy mam z tego
wnioskować, że jeśli sterownik karty nie wspomaga specyficznych cech, to
nic z tego nie będzie? Bo jak na razie to tak mi się wydaje.