fideltronik

Jerzy jwjurek w poczta.gazeta.pl
Sob, 1 Kwi 2006, 09:58:12 CEST

Witam

Tak próbowałem 2 lata temu jak uczyłem sie pierwszych poleceń na konsule
UNIKS-ową. Teraz takze nie jestem orzeł ale  moze juz szpak he he.
Skrypty rodzime (producenta) jednak powinny sie sprawdzać to raz.
A drugie (tu uwaga po maniaków angielszczyzny) to nie jestem jeszcze zbyt
mocny z jezyka którego sie uzywa w polskiej naszej dystrybucji (druga uwaga -
kocham ta dystrybucje ona mnie nauczyła Linuxa) teraz znowu juz nie jest to
dla mnie przeszkoda nie do przegryzienia ale......  jeśli mam wybór.
Po trzecie nut jest zbyt rozbudowany (to zaleta ale aktualnie mi zbedna) a ja
lubie łatwe proste i przyjemne (i na mój wymiar wiedzy).
Spróbuje zainstalować  wersje 3,1 monitora Fideltronika jest wersja  w
tarbalu. A następnie wróce do zródeł czyli - nut.

Pozdrawiam

Jurek

--
"Metafizyka to nauka scisla w porownaniu do Wireless'u " :-)