Amarok

BeCe boski_cinek w o2.pl
Śro, 5 Kwi 2006, 19:01:35 CEST

Sławomir Paszkiewicz napisał(a):
> Czemu arts jest evil?

Bo wielu plikow nim nie odtworzysz (nie wiem jak ze strumieniami), bo
nie jest od dawna rozwijany i ma bledy. Nawet jego macierzyste KDE
zamierza sie go pozbyc w wersji 4.0 i pojsc w strone GStreamer lub cos
podobnego.

 Tzn wiem, ze od 1.4beta2 w ogole amarok nie ma
> dla arts wsparcia, ale mi na tym bardzo fajnie chodzilo, a na xine mam
> "lagi" podczas przelaczania na nastpena piosenke. Gstreamer dzialal,
> ale przestal :P

Mi tez przestal. Ponoc GStreamer 0.10, to juz zupelnie inna bajka, ale w
AC, jak mowilem, nie ma. A ZTCW AmaroK od nastepnej wersji nie bedzie
obslugiwal GStreamer 0.8.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org