Amarok

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Śro, 5 Kwi 2006, 23:14:54 CEST

Cytowanie BeCe <boski_cinek w o2.pl>:

> Mi tez przestal. Ponoc GStreamer 0.10, to juz zupelnie inna bajka, ale w
> AC, jak mowilem, nie ma. A ZTCW AmaroK od nastepnej wersji nie bedzie
> obslugiwal GStreamer 0.8.

No, na DEVEL rozwijana jest wersja 1.4beta, tam juz nie ma arts i
gstreamer 0.8, tylko 0.10. Wczesniej po przejsciu z Ac > Th to mi
dzialalo Gstreamer 0.10, a teraz jakos nie chce, ze niby nie moze
otworzyc "volume" i nie wiem o co chodzi, a na xine z kolei jak
przelaczam na nastepne mp3 to mi zaczyna grac poczatek kazdej z
przelaczonej i zanim zacznie grac to ktora chce to chwile trzeba
czekac i slyszec nakladajace sie piosenki. W gstreamer ani arts tego
nie bylo.