upgrade do 2.6.14.-x i zapomniałem o lilo :/

Pawel pmuch w zamek.szczecin.pl
Czw, 6 Kwi 2006, 10:38:32 CEST

Dariusz Krzempek napisał(a):
> Witam,
>
>   Zachciało mi się upgrade kernela do 2.6.14.x a było późno i
> zapomniałem po upgrade zrobić lilo.
> No i niestety po reboocie komp. nie wstał. Teraz pytanie do Was.
>
> Czy da się za pomocą standardowej bootdisk_net.img i dostępnych na niej
> narzędzi rozwiązać ten problem?
>
> Dodam że system chodził na RAID1, są 2 dyski i nie ma CD-ROMa.
>
> Możecie mi pomóc? Gdyby był CD to odpaliłbym sobie recue ale nie ma.
> chciałbym ten problem rozwiązać za pomocą wymienionej dyskietki. A może
> trzeba spreparować jakąś specjalną?

Wydaje mi się, że musisz wystartować z dyskietki, wejść w dzielenie
dysku na partycje, przełaczyć się na drugą konsolę, podmontować dyski
(jeśli instalator uruchomił fdiska, to moduły do dysku powinny byc
załadowane), zrobić chroota.

Ale nie testowałem, nie wiem też co z modułami do filesystemu...

--
Paweł Muszyński