upgrade do 2.6.14.-x i zapomniałem o lilo :/

kuba staskiewicz kuba w best.net.pl
Czw, 6 Kwi 2006, 10:45:26 CEST

On Thu, Apr 06, 2006 at 10:22:27AM +0200, Dariusz Krzempek wrote:

>   Zachciało mi się upgrade kernela do 2.6.14.x a było późno i
> zapomniałem po upgrade zrobić lilo.
> No i niestety po reboocie komp. nie wstał. Teraz pytanie do Was.
>
> Czy da się za pomocą standardowej bootdisk_net.img i dostępnych na niej
> narzędzi rozwiązać ten problem?

A czy lilo jest wymagane po upgradzie kernela? W /boot/ powinny sie chyba
zmienic dowiazania system.map i vmlinuz, tak zeby wskazywaly na nowe
wersje. Ja sobie zawsze dla pewnosci dodaje do lilo sciezki do poprzedniego
kernela ale nie jest to wymagane.

A ten raid masz sprzetowy czy systemowy? Ze sprzetowym bedzie latwiej
bo wystarczy ci modul do kontrolera, mount i vi. Do softwareowego
musialbys juz chyba jakies live-cd uzyc ale moge sie mylic.

--
Kuba Staskiewicz