calendar

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w ds.pg.gda.pl
Czw, 6 Kwi 2006, 14:44:17 CEST

Zero, kierunkowy dzien dobry Panstwu jestem Sławomir Kawała :

> Nie wiem jakie ma funkcje organizer w KDE, ale byc moze poszczegolne
> moduly z horde Cie zainteresuja. Jest tam na pewno kalendarz, jakis
> task manager i kilka innych. Akurat serwer im padl, ale pewnie niedlugo
> bedzie dzialac, www.horde.org

Serwer to im pada nagminnie, przynajmniej już 5-6 razy udało mi się to
przyuważyć. Ten moduł to horde-kronolith.

--
*|   / /  / ___/ __/  Łukasz Jagiełło                         |*