samba

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Czw, 6 Kwi 2006, 11:36:57 CEST

Dnia czwartek 06 kwiecień 2006 09:45, Marcin Bohosiewicz napisał:
> Ale nie wiem czy wczesniej komus to bylo potrzebne.
No to jest właśnie sedno mojego pytania, tutorial nt. pisania modułów vfs już
znalazłem. I nie wygląda żeby to miało być zajęcie super skomplikowane, tyle
że często lepiej skorzystać z gotowego rozwiązania (jeśli jest). Aha, i nie
chodzi o to żeby kopiować za _każdym_ razem, raczej o to żeby za każdym razem
wywołać skrypt który sprawdzi czy kopiowanie (wg założonej polityki) jest
konieczne.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny