[OT] Tak takom niet !

lukasz lukasz w mikroplan.com.pl
Pon, 10 Kwi 2006, 12:43:50 CEST

Użytkownik Daniel Dawid Majewski napisał:

>A czy to jest powód, aby tworzyc zaczątek listy zgadajacych się  lub nie
>? Zastanów się chwilę przed wysłaniem, czy twoja wypowiedź jest potrzebna...

Bedac na miejscu Jerzego,
ktory dostal dwie roznie odpowiedzi na swoje pytanie,
zastanawialbym sie, ktory sposob jest lepszy.

Zdarzalo sie wczesniej, ze odpowiedzi powielaly sie niejednokrotnie -
te same rozwiazania ujete podobnie przez roznich autorow.

Ja bedac na miejscu Jerzego wybralbym statystycznie -
ten sposob, ktory poleca wiecej ludzi.

Dlatego tez dopisalem sie, ze radze mu to samo -
a poco rozpisywac sie i skrobac to co juz ktos naskrobal?

Potwierdzilem mu, aby mial wieksza pewnosc.

Niech sam zainteresowany rozsadzi...

--
Lukasz