[OT] Tak takom niet !

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Pon, 10 Kwi 2006, 14:10:37 CEST

Halo, halo, tu lukasz:
> Bedac na miejscu Jerzego,
> ktory dostal dwie roznie odpowiedzi na swoje pytanie,
> zastanawialbym sie, ktory sposob jest lepszy.
W/g wszelkich oznak na niebie i ziemi, dotychczas uzyskane odpowiedzi
pokrywają się, z tym, że ta druga, której przytaknięto, jest bardziej
szczegółowa.
> Ja bedac na miejscu Jerzego wybralbym statystycznie -
> ten sposob, ktory poleca wiecej ludzi.
Jerzy, jakby co, to masz kandydata na swoje miejsce, nawet na statystyce
się zna... ;)
> Dlatego tez dopisalem sie, ze radze mu to samo -
> a poco rozpisywac sie i skrobac to co juz ktos naskrobal?
Po co w ogóle skrobać, nie lepiej umyć ?
> Potwierdzilem mu, aby mial wieksza pewnosc.
Ach, to urządźmy jeszcze wybory dla pewności, to taka wybitnie
statystyczna akcja... Netetykietę znasz... ?
> Niech sam zainteresowany rozsadzi...
TNT ? (Polacy nie gęsi, swoje literki mają...)
> --
     ^ tutaj dajemy spację, jeśli w ogóle mamy chęć używac delimitera,
aby klient pocztowy "wiedział", że ma po tych kreskach wyciąć treść z
cytatu.
--
Pozdrawiam,
Daniel