Cisza

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 11:15:52 CEST

Witam!
Używam notebooka F/S AmiloPro 2060 i niestety jest niemy.
Jego karta dźwiękowa jest oparta o coś co powinno działać
pod modułem: snd-hda-intel, niestety nie działa,
znaczy przy starcie alsy coś tam słychać, taki pisk
i słaby dźwięk w lewym kanale, ruszenie jakimkolwiek
suwakiem w mikserze powoduję natychmiastowe 'wyciszenie'.
Google mi powiedziały że ta moja karta nie działa z alsą
1.0.10 i powinna zadziałać z alsą-1.0.11rc5.
Sprawdziłem i działa, tyle że zrobiłem to metodą:
./configure;make;make install.

Jest jakaś inna metoda, która doprowadzi do 'powstania'
kernel-grsecurity-sound-alsa-2.6.14.7-5,
czy też nowszego z alsą-1.0.11rc5?

--
pzdr
Stacho Pal