upgrade do th - db4 error(-30971)

Adam Mikuta adammikuta w gmail.com
Czw, 13 Kwi 2006, 18:15:51 CEST

Dodałem sobie do poldka źródła th i zacząłem upgradować, po
upgradnięciu dużej części pakietów zaczął się pojawiać błąd:

error: cannot open Packages database in /var/lib/rpm
rpmdb: Program version 4.4 doesn't match environment version 0.2968
error: db4 error(-30971) from dbenv->open: DB_VERSION_MISMATCH:
Database environment version mismatch

Tak sobie naiwnie pomyślałem że może jak włączę poldka raz jeszcze to
coś się poprawi i:

# poldek
poldek: symbol lookup error: /usr/lib/libpoldek.so.0: undefined
symbol:rpmGetRpmlibProvides

Instalować rpmów nie mogę nie mogę też przebudować bazy:

# rpm --rebuilddb
rpmdb: Program version 4.4 doesn't match environment version 0.3038
error: db4 error(-30971) from dbenv->open: DB_VERSION_MISMATCH:
Database environment version mismatch
error: cannot open Packages index using db3 -  (-30971)

Można prosić o jakieś wskazówki jak sobie z tym poradzić?

Adam