OpenOffice.org 2.0.2

Robert Halabowski shiningpath w o2.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 21:27:00 CEST

Liliana Ziołek napisał(a):

> Spec full_wypas to wciąż nie ant full_wypas ;), brakuje pewnych
> bibliotek o ile dobrze sie doczytałam... Aczkolwiek może to nie być
> źródłem problemów.
> Możesz dokładniej powiedzieć na czym się sypie?

cd ./unxlngi4.pro/misc/build/hsqldb/ && /usr/bin/ant
-Dbuild.label="build-680m5(Build:9011)" -f build/build.xml jar  && touch
so_built_so_hsqldb
Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError:
org/apache/tools/ant/launch/Launcher
dmake:  Error code 1, while making
'./unxlngi4.pro/misc/build/so_built_so_hsqldb'

Jak pisałem wcześniej - klepnięcie ant  w odpowiednim katalogu
przechodzi bezbłędnie
Google podpowiedziały mi o problemach z classpath, więc je wyłączyłem
opcją --noclasspath - efekt identyczny.

--
Robert Halabowski
feci, qoud potui, faciant meliora potentes - Unknown