OpenOffice.org 2.0.2

Grzegorz Rajda mellonedain w poczta.onet.pl
Pią, 14 Kwi 2006, 07:08:50 CEST

Robert Halabowski napisał(a):
> cd ./unxlngi4.pro/misc/build/hsqldb/ && /usr/bin/ant
> -Dbuild.label="build-680m5(Build:9011)" -f build/build.xml jar  && touch
> so_built_so_hsqldb
> Exception in thread "main" java.lang.NoClassDefFoundError:
^ Ta linia wygląda mi na komunikat Javy.
> org/apache/tools/ant/launch/Launcher
> dmake:  Error code 1, while making
> './unxlngi4.pro/misc/build/so_built_so_hsqldb'
>
> Jak pisałem wcześniej - klepnięcie ant  w odpowiednim katalogu
> przechodzi bezbłędnie
> Google podpowiedziały mi o problemach z classpath, więc je wyłączyłem
> opcją --noclasspath - efekt identyczny.

Niedawno zmagałem się z instalacja Javy. Sprawdź i napisz czy wszystko
gra  po wpisaniu: java -version. Samo classpath jest potrzebne dopiero
gdy chcemy cos dodać do Javy.

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Rajda