kernel-module-build-2.6.14.7-5

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 22:16:53 CEST

Dnia czwartek, 13 kwietnia 2006 19:44, Łukasz Maśko napisał:
> Poszukaj/zainstaluj kernel-grsecurity-module-build-2.6.14.7-5
No cóż... zmyliło mnie to, że builder burzył się o kernel-module-build a ja
byłem zbyt głupi, żeby się domyślić, że powinno być jeszcze grsecurity;)

Dzięki wielkie!

Przy okazji nie omieszkam się pochwalić wreszcie działającym u mnie na PC'ie
Suspend To Ram!:]
Aktualny kernel-video-nvidia wogóle nie chciał mi uśpić kompa:( Gdzieś na
necie znałem mały "hack" "naprawiajacy" to. Postanowiłem więc ręcznie
zbudować sobie paczkę ale coś mnie pokusiło aby spróbować aktualnej wersji z
cvs'u i zadziałało!:] No ale do tego etapu kiedyś doszedłem i miałem jeszcze
wiele problemów. Jeden którego nie mogłem obejść to wbudowana sieciówka r8169
która zwyczajnie nie budziła się po SuspendToRam a że bez okna na świat  żyć
nie można to porzuciłem zabawę. Teraz znowu spróbowałem i niestety dalej nie
działa:( Pogoglowałem i znalazłem, że działa ona w kernelu 2.6.16.5.
Pociągnąłem więc kernel z ac-test, dobudowałem parę pakietów, uśpiłem,
obudziłem i działa!:] Wspaniała rzecz!;]

Jedyny problem jaki pozostał to psujący się tryb tekstowy po obudzeniu. Nie
wiem czym to jest spowodowane ale po obudzeniu na konsoli tekstowej widać
tylko kaszane. Da się jakoś "zrestartować" terminale tekstowe? Nie używam ich
szczególnie często ale byłoby miło jakby jednak po obudzeniu działały.

--
Pozdrawiam, Kamil