kernel-module-build-2.6.14.7-5

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pon, 17 Kwi 2006, 22:59:49 CEST

Dnia poniedziałek, 17 kwietnia 2006 22:50, BeCe napisał:
> Jak masz w miare szybki procesor to dodaj sobie opcje "zoom=yes" do
> ~/.mplayer/config. Wtedy procesor zajmie sie skalowaniem obrazu (w x11
> sprzetowe skalowanie nie jest dostepne). A na klopoty z niebieskim
> ekranem sprobuj uzyc "-vo gl" lub "gl2" - na xgl pomaga i dziala
> przezroczystosc.

Tak. Już do tego doszedłem. Niestety jest ale. Jeśli dam to dla pluginu
mplayer'a w ff to film otwiera mi się w nowym okienku i na dodatek nie da się
dać fullscreen. No cóż... na coś sie muszę zdecydować. Wychodzi na to, że dla
zwykłego mplayera mam do wyboru xv (bez przeźroczystości), gl lub gl2
natomiast dla plugina pozostaje mi tylko x11 z opcją zoom.

Dzięki wszystkim za pomoc.

--
Pozdrawiam, Kamil