Composite

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Czw, 20 Kwi 2006, 07:51:21 CEST

Niestety musiałem wyłączyć Composite z powodu zbyt częstych, nie
przewidywalnych crash'y X'ow:( Poza trym wszystko działało całkiem fajnie.

Jeżeli chodzi o te wszystkie bajery to chyba najlepiej będzie poczekać na KDE
4.0 współpracujące z XGL. Testowałem bowiem też nową kororee XGL 0.2 z KDE na
pokładzie i na dzień dzisiejszy nie współpracuje to dobrze ze sobą ale chodzi
bardzo szybko, stabilnie i w dodatku widać że całość jest szybsza(!). Jeżeli
zaś chodzi o ludzi korzystając z Gnome to myślę, że śmiało mogą przejść na
XGL już dziś.

Tak dla potomnych raport z moich testów.
--
Pozdrawiam, Kamil