xfsm-shutdown-helper

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 19:28:58 CEST

Dnia Wed, 19 Apr 2006 15:16:36 +0200
Artur Frysiak <wiget w pld-linux.org> napisał(a):

> Zainstaluj xorg-app-sessreg i zobacz czy pomoże.

No niestety, to chyba nie to bo: zainstalowałem, zrestartowałem X'y i
ciągle to samo:( A na dodatek zauważyłem że przy logout znika panel,
komp się zacina i np. tylko tapeta (xfdesktop) zostaje, muszę dać wtedy
alt+ctrl+backspace i się restartują dopiero X'y. Btw. nie używam
xdm/kdm/gdm. Odpalam X'y przez autologin w mingetty i skrypt startxfce4
odpalany przez .bash_profile. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły??

Piotr Grymkowski