serwer dla poczty/www

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 19 Kwi 2006, 07:46:34 CEST

It seems like on Tuesday 18 April 2006 15:34, Marcin Kurzyna typed:
> teraz piszę właśnie z hp nx6125 - generalnie bardzo przyjemne urządzenie,
> choć ACPI pod linuksem nie umywa sie do tego co udaje się osiągnąć pod
> windows - niestety; w szczególności działanie z baterii, które pod
> linuksem (~1h 40min) jest prawie dwa razy krótsze niż pod win (~3-3,5h).

Mógłbyś coś więcej napisać o tym laptopie? Przymierzam się do zakupu i
myślałem właśnie o tym modelu, ale coraz mniej mi się podoba ten pomysł.
Jak się sprawia Turion/Sempron? (najlepiej w porównaniu do Athlona 64)
Powszechnym zjawiskiem jest takie zarzynanie baterii, czy tylko ten tak ma?
I ostatnie - czy udało Ci się dojść do jakiegoś normalnego stanu z flashem
i OOo?
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery/
Meet Jacek: http://photoblog.be/jacek