OO2 QuickStart

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 20 Kwi 2006, 17:24:57 CEST

Dnia 20-04-2006, czw o godzinie 17:04 +0200, Adam Gołębiowski
napisał(a):

> świetnie. żadnych bugreportów, chyba ooo2.0.2 jest w pld całkiem
> stabilne :)

Moja żona mi nic nie zgłaszała.
Podstawowe funkcje sa widac ok.
Ja uzywam calca do prostych rzeczy, ona writera, troche bardziej, ale
nic skomplikowanego.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.