OO2 QuickStart

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Czw, 20 Kwi 2006, 17:04:44 CEST

On Thu, Apr 20, 2006 at 01:41:17PM +0200, lukasz wrote:
> Witam,
>
> sciagnalem i zainstalowalem OO2 z repozytorium
> http://mamut.pld-linux.org/~adamg/openoffice.org/.
>
> Dziala w miare fajnie.

świetnie. żadnych bugreportów, chyba ooo2.0.2 jest w pld całkiem
stabilne :)

> czy ktos ma jakies doswiadczenie z tym w PLD?
> speca jakos nie znalazlem, a i w owym pakiecie oo2 nie bylo widac.

oooqs2.spec. zbudowałem, ale jakoś nienajciekawej to działa - generowało
bardzo duży wzrost obciążenia (rzędu 30-40). Może ktoś będzie chciał nad
tym posiedzieć, mi aż tak na tym nie zależy...

--
   .. ::       Przeznacz 1% swojego podatku dochodowego:      :: ..
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..