Nadgorilwy udev.

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 20 Kwi 2006, 17:29:39 CEST

Witam!
Miałem zainstalowany udev-079-4 i działał. :)
Znaczy jak podłączyłem dysk, czy myszkę pod usb to się ładowało
co trzeba i działało, ale żeby już np. użyć napędu dvd musiałem robić:
modprobe pixx, modprobe ide-cd. Tak samo z touchpadem (modprobe evdev).
Dla testu zbudowałem i zainstalowałem udev-090-0.1 z cvs
Ten zaś dla odmiany jest 'nadgorliwy', przy starcie systemu,
ładuje moduły do wszystkiego co znajdzie (nawet nie wiedziałem
co mam w swoim laptopie! ;)), np. alsa startując pisze że już
jest uruchomiona, ładuje moduł karty sieciowej mimo że nie jest
mi to potrzebne itd.
Da się jakoś ograniczyć listę ładowanych modułów przy starcie?
Google rozwiązują problem braku ładowania modułów, niż ich nie ładowania.
;)
--
pzdr
Stacho Pal