udev - czym to się je?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 21 Kwi 2006, 10:14:18 CEST

Witam,

Ostatnio próbowałem się przywitać z udevem. Próbowałem i... klapa :-/
Przy każdym starcie musiałem ręcznie robić symlink /dev/mouse -> /dev/psaux
ale to w sumie drobiazg. Zdecydowanie gorzej było z terminalami - w ogóle
nie dało się używać Xów, bo drań wszystkie /dev/pt* zmieniał na 600 i rxvt
nie działało...

Coś robiłem nie tak? Próbowałem coś pogmyrać w konfiguracji udeva, ale nie
znalazłem niczego co by mogło by pomóc...

Na razie wróciłem na stary, dobry dev...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004