udev a kolejność ładowania modułów (konkretnie kolejność eth*)

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Sob, 22 Kwi 2006, 12:12:36 CEST

Dnia 21-04-2006, pią o godzinie 12:44 +0200, Łukasz Maśko napisał(a):

> Synthetize to ja akurat mam świadomie (bez tego jakieś problemy z USB były).
> Ale to nie znaczy, że ma mi moduły ładować w bylejakiej kolejności :-/ A co
> do nadgorliwości, to go trochę spacyfikowałem blacklistami.

O! Potrzebuję właśnie blackisty do udev-a do pełni szczęścia, podpowiedz
jak to zrobić. Kiedyś hotplug miał po prostu taki plik, teraz nie ma.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/JID: qwiat |AT| pld-linux |DOT| org