udev a kolejność ładowania modułów (konkretnie kolejność eth*)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 21 Kwi 2006, 12:44:32 CEST

Dnia piątek, 21 kwietnia 2006 13:41, Cz w rny napisał:
[...]
> Potwierdzam - u mnie to samo.
>
> Udev stał się ostatnio nadgorliwy, o czym jest w innym wątku n/t udeva.
> Zachowuje się, jaby dostał synthetize, chociaż jest zwykły start, a on
> ładuje wszytko, co znajdzie...

Synthetize to ja akurat mam świadomie (bez tego jakieś problemy z USB były).
Ale to nie znaczy, że ma mi moduły ładować w bylejakiej kolejności :-/ A co
do nadgorliwości, to go trochę spacyfikowałem blacklistami.