udev a kolejność ładowania modułów (konkretnie kolejność eth*)

Cz@rny dhubleizh w o2.pl
Sob, 22 Kwi 2006, 16:37:21 CEST

Dnia Sat, 22 Apr 2006 17:31:58 +0300, Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com>
napisał:

> Zdajesz sobie sprawę z tego, że ta "kolejność" wynika tylko z tego, że
> rc-scripts podnosi w interfejsy w ustalonym porządku? Jak sobie zrobisz
> (po staremu) aliasy eth0 i eth2, to wątpie żeby to zadziałało.

Co? O czym Ty do mnei rozmawiasz przepraszam? Informuję o tym, że przez
dłuuugi czas działało wszystko porządnie z udevem, a od którejś tam
wersji, jak zaczął wszystko wrzucać w *sobie tylko znanej kolejności*, to
wszstko u mnie szlag trafia z siecią. Organoleptycznie - działało - nowy
udev - nie działa.

Jeżeli sugerujesz, że to jest na szytwno zrobione w rc-scriptach, to ja
mówię, że to jest *źle* zrobione.

Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering" Yoda