usbnet i problem po aktualizacja systemu - POMOCY !

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Nie, 23 Kwi 2006, 11:28:27 CEST

On Sat, Apr 22, 2006 at 10:02:12PM +0200, Sławek Owoc wrote:
> [....]
>
> sam sobie odpowiem ...
> nie wiem co pomoglo  - moze ktos mi podpowie - przyda sie na przyszlosc
>
> zmienilem kernel na _bez_ smp
> doinstalowalem hotpluga i lsusb i nagle wszystko zaczelo dzialac -
> moze ktos mi wyjasni dlaczego wczesniej moglo nie dzialac ?

Hm, bez smp a maszyna smp ? Jak tak to znów zainsaluj smp (jak maszyna
smp), moze babol w jajku ?

Co do wczesniejszej, mogles miec zaladowane moduly _te_potrzebne_
a teraz to za ciebie hotplug zrobił.

zdrowie,
abram

ps: nie mam karty net na usb więc nie wiem, przy odorobinie szczęścia
diwajsy usb obsługiwałem ręcznie (bt), ale hotplug zwalnia w tych
przypadkach z myślenia ;-)

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba