usbnet i problem po aktualizacja systemu - POMOCY !

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Nie, 23 Kwi 2006, 15:31:09 CEST

> Hm, bez smp a maszyna smp ? Jak tak to znów zainsaluj smp (jak maszyna
> smp), moze babol w jajku ?

wlasnie poprzednio (gdy mialem problem) to mialem jadro smp a
komputerek to zwykle pentium2 ...
w opisie jaki pokazuje poldek jest napisane ze smp moze byc rowniez
uzywane na jednoprocesorowych komputerach - dlatego wgralem to jadro.

> Co do wczesniejszej, mogles miec zaladowane moduly _te_potrzebne_
> a teraz to za ciebie hotplug zrobił.

w modprobe.conf mialem ladowane te moduly ktore z jadrem 2.6.7.x
dzially, ale po upgradzie przestalo to dzialac.

> ps: nie mam karty net na usb więc nie wiem, przy odorobinie szczęścia
> diwajsy usb obsługiwałem ręcznie (bt), ale hotplug zwalnia w tych
> przypadkach z myślenia ;-)

;) - mam nadzieje ze juz nie bede mial niespodziak w przyszlsci. Ten
moj routerek siedzi sobie schaowany w szafie i nie zabardzo mam do
niego dostep - stad caly klopot.

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc