Ruch sieciowy

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 23 Kwi 2006, 14:29:50 CEST

> eth1: Too much work at interrupt, IntrStatus=0x0001.
>
> W tej chwili sa tam zwykle realtek'i miałem wcześniej 3com to w ogole
> była jazda z wywalaniem sie systemu...

Realteki i inne low-endowe karty niestety tak maja. Spotykalem takie
przypadki juz nie raz i zawsze pomagala wymiany karty na cos lepszego.
Ja od zawsze w firewalle i routerki pakuje karty intela i nie cierpie na
takie przyadlosci.

> Czy przejscie na AC (2.6.14) plus kary PCI-Express pozwola na poprawne
> dzialanie... co zrobic...

W mojej opinii 2.6 jest za malo stabilne na sprzety typu firewall czy
router, ktore z zasady maja byc jak najbardziej bezawaryjne. Zmiana
karty na PCI-Express moze pomoc, acz niekoniecznie. Jezeli to nadal
bedzie jakis realtek czy inny sis to wczesniej czy pozniej znow beda
problemy. Na kartach sieciowych nie warto oszczedzac.

> Jaki sprzt kupic AMD czy Intel, co polecacie... platformy serwerowe czy
> zwykle desktopy...

Czy AMD czy Intel to juz nie ma wiekszego znaczenia, mialem i takie i
takie na firewallach i srednio dwa, trzy razy do roku sprzet padal. A to
padla sieciowka, a to jedna kosta ram, zjaral sie procek, padla plyta
glowna itp. Problemy znikly gdy <reklama> wymienilem sprzety na
najtansze dellowskie serwerki oparte o P4 </reklama>. No ale to juz
zalezy czy fundusze puszczaja.

M.