vesafb, ipw2200 + dhcpcd, udev

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Nie, 23 Kwi 2006, 17:10:57 CEST

Dnia niedziela, 23 kwietnia 2006 16:22, Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> myśle, że powinieneś zerknąć parę wątków w tył a sprawy staną się
> bardziej jasne.

Szukałem... ale w końcu wywaliłem moduły budowane ze speca (pozostałem przy
kernelowym), dobudowałem firmware-2.4 i chodzi.

[...]
> używając powyższej konfiguracji sam skazujesz się na kłopoty. Wersja
> udev dla Ac to 079-x, wesja której używasz wnosi nowości, na które Ac
> nie jest przygotowane.

Używam, bo lubię testować. A przy okazji, w końcu działa mi dri pod iksami ;-)
Poza tym, ktoś musi sprawdzać, czy takie nowości działają (a działają).

Anyway, dzięki.

BTW, ktoś próbował odpalić aixgl-a pod pld?

Pozdrawiam,
vip