vesafb, ipw2200 + dhcpcd, udev

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 23 Kwi 2006, 20:21:17 CEST

Dnia niedziela, 23 kwietnia 2006 19:07, Piotr Budny napisał:
> Dnia niedziela, 23 kwietnia 2006 17:37, Łukasz Maśko napisał:
> [...]
>
> Skoro istnieje alternatywna dla kernelowego ipw, czy nie lepiej wydzielić
>  to do osobnej paczki kernel-{vanilla,default,embedded,cośtam}-ipw?
> Wtedy możnaby było bez problemu używać jednej bądź drugiej wersji, a nie
> bawić się w "dlaczego mi nie działa" lub "rm -fr".

Teoretycznie powinien to załatwić modprobe i aliasy ustawiane
w /etc/modprobe.d/<wersja kernela> albo /etc/modprobe.conf, ale z jakichś
nieznanych mi przyczyn to nie wystarcza (chociaż modprobe -c poprawnie
pokazuje ustawione aliasy). Dlatego też - znów teoretycznie - wydzielanie
podpakietu nie jest konieczne. Również dlatego, że to powinno działać,
moduły budowane z ipw2200.spec i kernel-net-ieee80211.spec nie nazywają się
w oryginalny sposób tylko są nazywane np. ipw2200_current (alias "załatwia"
sprawę).

Zresztą aliasy działają dla modułów ładowanych bezpośrednio, natomiast NIE
działają dla modułów ładowanych z powodu zależności, jeśli istnieją
oryginalne moduły. Działają natomiast w momencie, gdy nie ma oryginalnych
modułów - wtedy zamienniki przez aliasy się ładują (mam nadzieję, że
chociaż mało składnie, to przekazałem o co mi chodzi).

Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V