vesafb, ipw2200 + dhcpcd, udev

Piotr Budny piotr.budny w gmail.com
Nie, 23 Kwi 2006, 20:46:44 CEST

Dnia niedziela, 23 kwietnia 2006 20:21, Łukasz Maśko napisał:

> Teoretycznie powinien to załatwić modprobe i aliasy ustawiane
[...]
> Zresztą aliasy działają dla modułów ładowanych bezpośrednio, natomiast NIE
> działają dla modułów ładowanych z powodu zależności, jeśli istnieją
[...]

Tak, zauważyłem aliasy i *_current, jednak, pomimo że dmesg nic nie mówił
(albo mówił: że wszystko jest super), iwlist pokazywał sieci bezprzewodowe,
iwconfig - połączoną sieć; transmisji pomiędzy urządzeniami nie było.

Pewnie gdybym ręcznie modprobnął ieee* i całą resztę z ipw2200 na końcu -
byłoby inaczej.
Teoria teorią, ale w praktyce niestety nie działa...

Póki co, zostaję przy jajowym module.

Pozdrawiam,
vip;