vesafb, ipw2200 + dhcpcd, udev

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 23 Kwi 2006, 20:52:13 CEST

Dnia niedziela, 23 kwietnia 2006 20:46, Piotr Budny napisał:
[...]
> Pewnie gdybym ręcznie modprobnął ieee* i całą resztę z ipw2200 na końcu -
> byłoby inaczej.
> Teoria teorią, ale w praktyce niestety nie działa...

No, niestety tak jest. Ja nie wiem co poprawić. Ba, nawet nie wiem w czym
jest problem (modprobe, insmod, udev, kernel?). Tym nie mniej mogę sobie
pozwolić na wyrzucenie oryginalnych modułów, co zresztą czynię. I jeżdżę na
nowych sterownikach.

> Póki co, zostaję przy jajowym module.

Nowe są bardziej stabilne. Ale jak uważasz.

Registered Linux User #61028           JID: paranoid w jabber.aster.pl   _\_V