serwer dla poczty/www

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Wto, 25 Kwi 2006, 23:24:29 CEST

On Tuesday 25 April 2006 15:00, Michał Łukaszek wrote:

> Działa. Mam laptopa z Turionem i bez problemu działa cpufreq_ondemand

tylko ładujesz moduł czy coś jeszcze robisz?

[root w ox ~]# dmesg -c
[root w ox ~]# modprobe cpufreq_ondemand
[root w ox ~]# dmesg
[root w ox ~]# lsmod | grep cpufreq
cpufreq_ondemand        6626  0
[root w ox ~]#

niby załadowany ale reakcji nie widzę żadnej - ani na ac, ani na bateriach.

[root w ox ~]# cpufreq-info
cpufrequtils 0.4: cpufreq-info (C) Dominik Brodowski 2004
Report errors and bugs to linux w brodo.de, please.
analyzing CPU 0:
  no or unknown cpufreq driver is active on this CPU

> (częstotliwość spada nawet do 800 MHz). Wraz z acpid (i modułami w

[root w ox ~]# cat /proc/cpuinfo | grep MHz
cpu MHz         : 1795.599

i się nie rusza... coś trzeba mu zrobić żeby zaczął działać?

> do czasu przewijanie z touchpada, prognozowany czas jest ok 5h, na
> zwykłej 6-cio ogniwowej baterii.

hmm... było by miło? ;]

m.