serwer dla poczty/www

Michał Łukaszek mlukaszek w gmail.com
Wto, 25 Kwi 2006, 15:00:34 CEST

On 4/25/06, Marcin Kurzyna <pld w nius.waw.pl> wrote:

> z tym zjeżdzaniem baterii to też jescze nie jest tak całkiem do końca wina
> sprzętu bo np nie mam uruchomionych żadnych oszczędzaczy w stylu cpufreq
> (próbowałem, ale powiedział że unsupported processor ;p przy czym google
> twierdzą że z tym proc działa więc pewno trzeba by głębiej poszukać).

Działa. Mam laptopa z Turionem i bez problemu działa cpufreq_ondemand
(częstotliwość spada nawet do 800 MHz). Wraz z acpid (i modułami w
stylu ac, battery, button itp itd.) podczas czytania pdfa, i od czasu
do czasu przewijanie z touchpada, prognozowany czas jest ok 5h, na
zwykłej 6-cio ogniwowej baterii.

--
pozdrawiam,
Michał Łukaszek