problem z budowaniem xorg-driver-video-nvidia

Piotr Karbowski jabberuser w gmail.com
Śro, 26 Kwi 2006, 21:07:29 CEST

Jestes wielki! Zbudowal sie, jako ze nie uzywam dist-kernela by
zbudowac ten driver musialem znaczna czesc speca przerobic ;))

TIP of the day: Nowe sterowniki nvidia maja ficzer, przez ktore moga
byc problemy z czcionkami, mianowicie znikajace napisy. Wystarczy
dodac:
    Option "RenderAccel " "False"
i po krzyku.