problem z budowaniem xorg-driver-video-nvidia

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 26 Kwi 2006, 21:52:03 CEST

On Wed, Apr 26, 2006 at 09:07:29PM +0200, Piotr Karbowski wrote:
> Jestes wielki! Zbudowal sie, jako ze nie uzywam dist-kernela by
> zbudowac ten driver musialem znaczna czesc speca przerobic ;))

Ja tam tylko google używam - ktoś miał taki problem jakiś czas temu i
qboosh zasugerował downgrade binutils :)

--
   .. ::       Przeznacz 1% swojego podatku dochodowego:      :: ..
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..