Dokumentacja PLD odżyła

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Śro, 2 Sie 2006, 00:17:41 CEST

Osóbka znana jako Sławomir Paszkiewicz, wystukała:

> Zgadza sie, a zlalem bo cos nie moglem tam wyslac maila - wyslalem i
> napisalo, ze nie jestem zapisany, a bylem. Wiec zlalem. Ale teraz ktos
> to poruszyl, wiec postanowilem sie przypomniec. Wiele osob na kanale
> pisalo, ze opis jest spieprzony, ze nie dziala, ze system potem nie
> wstaje, czy tez wstaje ale nie da sie zalogowac (no bo jak mialo sie
> dac, jak brakowalo podstawowych pakietow). A poprzedni opis byl IMO
> lepszy (ok, byl moj wiec bronie swojego, ale innym tez dzialal) i nie
> widze zadnej podstawy ku temu, by go wywalac. A nawet jesli, to
> [...]

Sorry że się wtrącę, ale w dużym skrócie:
- niepotrzebnie podawana tak duża lista pakietów przy instalowaniu systemu
(większość i tak dociągnie się z zależności)

- jeśli piszemy o chroot to faktycznie potrzeba nam tylko poldka z
zależnościami,

Zresztą - stary, ale ostatnio przy jego pomocy zainstalowałem system opis
jest tu od paru wieków :)
http://adas.artikon.one.pl/PLD/Ac-Ra.txt

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl