Dokumentacja PLD odżyła

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Śro, 2 Sie 2006, 07:41:10 CEST

On Wed, 2 Aug 2006 00:17:41 +0200, you wrote:

[...]

>Sorry że się wtrącę, ale w dużym skrócie:
>- niepotrzebnie podawana tak duża lista pakietów przy instalowaniu systemu
>(większość i tak dociągnie się z zależności)
>
>- jeśli piszemy o chroot to faktycznie potrzeba nam tylko poldka z
>zależnościami,
>
>Zresztą - stary, ale ostatnio przy jego pomocy zainstalowałem system opis
>jest tu od paru wieków :)
>http://adas.artikon.one.pl/PLD/Ac-Ra.txt

A ja powiem tak - po pierwsze cały opis chroot'a w sumie nie jest zły
- mnie najbardziej denerwowały odnośniki do innych dokumentów. W
konsekwencji ktoś kto wydrukował sobie ten rozdział i zaczął
instalować system od nowa (bez sieci), a nie oddrukował sobie tych
odnośników ma małego zonka...

Moja propozycja jest taka, że można zrobić dodatkowy opis "instalacja
chroot quick", która byłaby podobna do opisu paszczusa (bez odnosników
ale z podstawami) i byłby ten opis sobie obok tego bardziej
rozbudowanego i wszyscy będą happy.

ps. jak już nie dyskutujemy we właściwym miejscu, to może chociaż
lista "devel"? :)

--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team