Dokumentacja PLD odżyła

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Czw, 3 Sie 2006, 23:32:08 CEST

Dnia 03-08-2006, czw o godzinie 22:29 +0200, Sławomir Paszkiewicz
napisał(a):

> Mysle, ze +5mb na dokumentacje (Czyli osobno dla instalacji via
> {rescue,live}cd, a instalacji tylko dla chroota nie zrobi nikomu
> problemu, wiec moglo to tak zostac.

Obie instalacje przebiegają niemal identycznie, przy rescue/live jedyne
co trzeba więcej zrobić to włączyć odpowiednią opcję w biosie i
skonfigurować sieć o (ile nie ma dhcp) po kiego grzyba dwa opisy?

> Zgadza sie - powinienes, a tego nie zrobiles, dlatego ten temat
> poruszylem. Ty masz swoja wizje - ja mam swoja i dlatego lepiej to
> przedyskutowac, niz robic tak "jak mi sie podoba".
[...]
> No i tu powrot to odpowiedzi wyzej...

Odpowiem krótko:
jesteś drugą osobą która zwróciła mi uwagę, że poprzedni kształt tych
rozdziałów był lepszy. Jest 2:1 więc cofnę zmiany i przywrócę stare
opisy.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat $AT pld-linux $DOT org