mdadm i dodanie dysku

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Sob, 19 Sie 2006, 00:11:02 CEST

Osóbka znana jako Paweł Kośka, wystukała:

> hmm... Gdzieś właśnie czytałem że jak zrobię np. raid (linear) z trzech
> dysków, i  poleci mi jeden z nich, to raid dalej będzie działać, tylko że
> polecą te dane które są na tym dysku. No nic, może ja źle zrozumiałem,

Jak masz trzy dyski na których piszesz po troszku jak popadnie to
jak "poleci" jeden z nich to raczej z pozostałych dwóch pozostanie Ci...
Tak zgadł Pan! statystycznie po dwie trzecie z każdego pliku :)

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl