mdadm i dodanie dysku

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Sob, 19 Sie 2006, 10:28:47 CEST

Dnia sobota, 19 sierpnia 2006 00:11, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako Paweł Kośka, wystukała:
>
> Jak masz trzy dyski na których piszesz po troszku jak popadnie to
> jak "poleci" jeden z nich to raczej z pozostałych dwóch pozostanie Ci...
> Tak zgadł Pan! statystycznie po dwie trzecie z każdego pliku :)

Dlatego chciałem linear, jak to napisano na pl.docs.pld-linux.org
"Tryb liniowy (linear) - czyli połączenie dwóch dysków w jeden w ten sposób że
koniec pierwszego jest początkiem drugiego"

Czyli nie jest tak że najpierw zapisuje na jednym dysku, potem na drugim, a
potem na trzecim? Że jak padnie jeden dysk, to dane z dwóch pozostałych
dysków pozostaną nienaruszone?

--
Pozdrawiam,
Paweł