Budowanie Kernela 2.4 dla amd64 z CVS

pszemaz WP pszemaz w wp.pl
Pon, 21 Sie 2006, 14:19:47 CEST

Witam!

Postanowilem zalozyc juz nowy temat.. niejako, ze w innym dostalem
wskazowke by zbudowac sobie kernela z CVS-u poniewaz w poldku nie ma
dystrybucyjnego jadra serii 2.4.xx dla arch. amd64.

Chcialbym sie zabrac za to wg opisu:
http://adas.artikon.one.pl/PLD/CVS.txt

Wszystko sobie chyba juz przygotowalem.. i jestem na pkt 2:
2. Robimy pierwszego rpm'a.
- listę speców(?)/specy(?) (FIXME) możemy podejrzeć korzystajac z
dowolnej przegladarki www: http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/

I tutaj moje pierwsze zapytania:
Przez w/w adres www znalazlem SPECa o nazwie: kernel24.spec

Ja potrzebuje kernela w wersji smp + dodatki dla niego takie jak
iptables chocby.

Jak mam sie dalej do tego zabrac, aby zbudowane jadro bylo np.
kernel24-grcecurity-smp-2.4.33... a pozniej dla niego iptable i inne
bajery, ktore sa bezposrednio zwiazane za kazdym razem z konkretna
wersja jadra?
I jeszcze jedna wazna dla mnie sprawa, aby to bylo zbudowane wg
dystrybucyjnego configa.

Z gory dziekuje za wskazowki!

pszemaz