Budowanie Kernela 2.4 dla amd64 z CVS

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 21 Sie 2006, 15:01:07 CEST

Dnia poniedziałek, 21 sierpnia 2006 14:19, pszemaz WP napisał:
[...]
> Ja potrzebuje kernela w wersji smp + dodatki dla niego takie jak
> iptables chocby.
>
> Jak mam sie dalej do tego zabrac, aby zbudowane jadro bylo np.
> kernel24-grcecurity-smp-2.4.33... a pozniej dla niego iptable i inne
> bajery, ktore sa bezposrednio zwiazane za kazdym razem z konkretna
> wersja jadra?

Budujesz po kolei: najpierw kernel24.spec, potem instalujesz to co się
zbuduje, w szczególności kernel24-smp-{headers,module-build,source}* a
potem budujesz to co ci dalej potrzebne, czyli iptables.spec itp. Moja
magiczna kula jest w serwisie, więc niestety nie umiem powiedzieć,
jakie "bajery" są ci potrzebne ;-)